معرفی بورس یراق آلات و تجهیزات کابینت

کابینت عضو جدانشدنی هر خانه و آشپزخانه‌ای است و در طراحی داخلی منزل، نقش غیرقابل انکاری دارد. برای اثبات این موضوع کافیست لحظه‌ای خانه‌ی خود را بدون کابینت تصور کنیم، چه تصویری می‌بینید؟ هرج و مرج مطلق! بله همه‌ی ما بخش زیادی از نظم و آراستگی آشپزخانه خود را مرهون استفاده از کابینت هستیم! اما امروزه دیگر کابینت تنها محلی برای نگهداری ظرف و ظروف و سایر وسایل آشپزخانه نیست بلکه بخش مهمی از دکوراسیون منزل را تشکیل می‌دهد. بنابر این بهتر است در هنگام انتخاب سبک و مدل کابینت به اندازه کافی تحقیق کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم به مراکز تخصصی و بورس کابینت در تهران و یا شرکت‌های بزرگ کابینت سازی تهران مراجعه نمایید.

معرفی مراکز فروش کابینت در تهران

با توجه به وسعت زیاد شهر تهران شاید برای کسی که ساکن غرب است سخت باشد که برای سفارش کابینت به شرق تهران بیاید. بنابراین تصمیم گرفتیم در این پیج به معرفی بورس فروش کابینت آشپزخانه در شمال/ جنوب/شرق/غرب و مرکز تهران بپردازیم و مهمترین مراکز خرید و فروش کابینت و لوازم آشپزخانه را بطور کامل معرفی نماییم. در ادامه سعی داریم به سوالات زیر پاسخ دهیم. در صورتیکه نیاز به مشاوره و استعلام قیمت کابینت چوبی دارید می توانید با شماره های بخش انتهایی سایت تماس بگیرید و یا کامنت بگذارید.

  • بورس کابینت شرق تهران کجاست؟
  • بورس کابینت جنوب تهران کجاست؟
  • آیا تنها بورس کابینت تهران سهرودی می باشد؟
  • بورس دستگیره کابینت در تهران کجاست؟
  • بورس یراق آلات کابینت تهران کجاست؟
  • معرفی بورس لوازم کابینت آشپزخانه و اکسسوری

بورس فروش کابینت چوبی کجاست؟

برای خرید کابینت کلاسیک منطقه خاص و مشخصی وجود ندارد اما برای تهیه وسایل چوبی از جمله کابینت آشپزخانه می توانید به مناطقی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد مراجعه نمایید. هنگام خرید کابینت کلاسیک داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع چوب موجود در بازار، یراق آلات و انواع رنگ مصرفی در صنایع چوب می تواند به شما در انتخاب کابینت آشپزخانه کمک زیادی نماید.

  1. سهروردی
  2. دلاوران
  3. جاجرود
  4. خاوران
محدودهنام خیابان
شمال تهرانسهروردی شمال ، شریعتی ، میرزای شیرازی
جنوب تهرانحسن آباد ، امام خمینی
شرق تهرانهنگام ، دلاوران
غرب تهراناشرفی اصفحانی ، ستارخان ، باغ فیض
بورس دستگیره کابینت در تهران کجاست؟
دستگیره کابینت سبک کلاسیک

بورس کابینت آشپزخانه در شمال تهران

مهمترین مراکز و نمایشگاه های کابینت آشپزخانه در شمال تهران در حوالی سه خیابان شیراز، سهروردی و شریعتی واقع شده ‌اند. محصولات این فروشگاه‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند اما کمی گران قیمت‌ هستند. شما می توانید به راحتی از انواع کابینت آ‌‌‌‌شپزخانه تا لوازمی مانند سبد آبچکان، سینک، دستگیره و ا‌کسسوری را در خیابان های شریعتی، شیراز و به خصوص سهروردی که بورس اصلی کابینت و تجهیزات مربوط به آشپزخانه است پیدا کنید. اکثر عرضه کنندگان کالا در این خیابان‌ها جزو فروشگاه‌های لوکس کابینت در سطح کشور به حساب می‌آیند.

تنوع مدل‌ها در نمایشگاه‌های خیابان سهروردی جنوبی بیشتر است و تقریباً هر نوع کابینتی را که بخواهید می‌توانید در این منطقه پیدا کنید. تعداد کمی از نمایشگاه‌های سهروردی مستقیم تولید‌کننده هستند و اکثریت فروشندگان محدوده سهروردی و شریعتی واسطه هستند و این موضوع مهم‌ترین دلیل گران‌تر بودن قیمت کابینت و تجهیزات آن در بورس این کالا است.

بورس دستگیره کابینت در تهران
دستگیره کابینت طلایی

بهترین مدل های کابینت در محدوده شمال تهران

در خیابان سهرودی و شریعتی تقریباً هر سبک کابینتی به چشم می خورد در بیشتر فروشگاه ها کابینت سبک مدرن وجود دارد. در کنار سبک مدرن تعدادی از نمایشگاه ها به صورت تخصصی در حوزه فروش کابینت کلاسیک فعالیت دارند. کابینت های سبک کلاسیک به سه دسته تمام چوب، روکش چوب و روکش وکیوم ممبران تقسیم بندی می شوند.

برای کسانی که بدنبال محصولات با کیفیت و لوکس هستند قطعاً بهترین گزینه کابینت فروشی های خیابان سهروردی و شریعتی خواهد بود. البته اگر قصد سفارش کابینت روکش چوب یا تمام چوب شرکتی را دارید گزینه ی بهتری هم برای شما وجود خواهد داشت و آن مراجعه به شرکت های طراحی کابینت آشپزخانه و معماری در شمال تهران است که تعدادشان کم نیست و کیفیت کاری بسیار بالایی دارند.

جمع بندی

اگر قیمت برای شما اهمیت چندانی ندارد و صرفا بدنبال کالای لوکس و با کیفیت هستید، احتمالاً در سه خیابان سهروردی، شیرازی و شریعتی هر آنچه که مربوط به یراق آلات، اکسسوری و خود کابینت باشد را می توانید پیدا کنید.

  • سهروردی
  • شریعتی
  • شیرازی

بورس کابینت غرب تهران کجاست؟

بهترین و باسابقه ترین مراکز خرید و فروش کابینت غرب تهران در خیابان های ستارخان، اشرفی اصفهانی، باغ فیض، شهر زیبا و جنت آباد واقع شده اند. در این مناطق انواع کابینت سبک کلاسیک و مدرن وجود دارد اما با توجه به تغییر سلیقه مشتریان سبک های جدیدتری مانند کابینت نئوکلاسیک یا کابینت های تمام ام دی اف با رنگ پوششی (کابینت پلی اورتان) به چشم می خورد که جزو کابینت های باکیفیت هستند که قیمت مناسبی هم نسبت به کابینت های سوپر لوکس دارند. اگر بدنبال دستگیره و اکسسوری کابینت هستید براحتی می توانید در خیابان هایی که عرض کردیم، برند‌های مطرح خارجی همچون بلوم، هفله، فانتونی را پیدا کنید.

جمع بندی

برای تهیه یراق آلات و لوازم جانبی کابینت آشپزخانه و سفارش کابینت های مدرن و نیمه کلاسیک اهالی تهران می توانند به خیابان های زیر مراجعه کنند:

  • ستارخان
  • اشرفی اصفهانی
  • باغ فیض
  • شهر زیبا
  • جنت آباد

بورس کابینت در جنوب تهران

شهرک صنعتی خاوران، چهاردانگه و حسن آباد سه نامی است که در مورد بازار کابینت جنوب تهران مطرح است. در منطقه‌ی حسن آباد فروشگاه‌ها تمرکز بیشتری بر انواع دستگیره و یراق آلات کابینت دارند. آنچه که فروشگاه‌های منطقه جنوب را به انتخابی مناسب بدل می‌کند، اولا قیمت مناسب آن و ثانیا امکان خرید تکی از بعضی مغازه‌ها است. فروش تکی برای کسانی که قصد تعویض کامل دکوراسیون آشپزخانه را ندارند، گزینه‌ی مناسبی است.

  • حسن آباد
  • چهاردانگه
  • شهرک صنعتی خاوران

جمع بندی

قدیمی‌ترین کابینت‌ ساز‌ها در این منطقه یافت می‌شوند. تمرکز کابینت سازان این منطقه عمدتا بر یر‌اق ‌آلات باکیفیت است. اگر بدنبال کیفیت در کنار قیمت مناسب هستید، جنوب تهران باب میل شما است.

بورس کابینت در شرق تهران

مهمترین فروشگاه های کابینت محدوده شرق تهران در خیابان های دلاوران و هنگام قرار دارند. در این منطقه علاوه بر ارائه دستگیره و یراق آلات کابینت کلیه محصولات چوبی از جمله سرویس خواب و سیسمونی، کمد دیواری و میزو صندلی و جاکفشی و … به فروش می رسد. نکته قابل توجه در مورد بعضی از تولیدی های کابینت منطقه دلاوران و هنگام این است که هزینه طراحی کابینت در این منطقه نسبت به غرب تهران کمی پایین‌تر است. علاوه بر دلاوران و هنگام در جنوب شرقی تهران خیابان ابوذر یکی از مناطق اصلی فعال در حوزه تولید و عرضه انواع کابینت آشپزخانه است. فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های زیادی در خیابان ابوذر تهران قرار دارد که این خیابان را به بورس دستگیره کابینت در تهران مبدل کرده اند.

  • دلاوران
  • هنگام
  • ابوذر
بورس کابینت تهران

بورس دستگیره کابینت در تهران کجاست؟

فروشگاه های زیادی در سطح شهر تهران هستند که دستگیره و یراق آلات کابینت را در گرید های کیفی مختلف عرضه می کنند اما بیشتر این فروشگاه ها خودشان با مراجعه به مناطقی که به بورس دستگیره کابینت در تهران شناخته می شوند اجناس خود را تهیه می کنند. بنابر این بهتر است با مراجعه مستقیم به این مناطق دستگیره و لوازم مورد نیاز کابینت آشپزخانه خود را با قیمت مناسب تر و تنوع بسیار بالاتر تهیه کنید. مهم ترین خیابان هایی که به بورس اکسسوری و دستگیره کابینت در تهران مشهور شده اند عبارتند از:

  • خیابان هنگام در شرق تهران
  • خیابان حسن آباد و بازار در جنوب تهران
  • خیابان سهروردی، شریعتی و میرزای شیرازی در شمال تهران
  • خیابان ستارخان و اشرفی اصفهانی در غرب تهران

جمع بندی

اصلی‌ترین فاکتور برای انتخاب شرق تهران، تنوع در طرح و رنگ کابینت و لوازم جانبی است . در عین‌حال، تنوع در قیمت هم در این منطقه، مزیت بزرگی به حساب می‌آید. در باب اهمیت کابینت در طراحی داخلی صحبت به میان آمد. در این مطلب تلاش شد تا با معرفی بازارهای مختلف بورس کابینت به سوال ” بورس کابینت تهران کجاست؟” پاسخی جامع داده شود. امید است با خواندن این مطلب ، به تمام سوالات شما در رابطه با کابینت، لوازم جانبی، یرق‌آلات پاسخ داده باشیم.

منبع : woodworkingnetwork

بروزرسانی : 1400/09/14

لطفا با ستاره دادن از ما حمایت کنید

10 دیدگاه دربارهٔ «معرفی بورس یراق آلات و تجهیزات کابینت»

  1. صنایع چوب اُرسی

    خوشحالیم که مورد توجه قرار گرفته این مطلب
    با تشکر از شما

  2. صنایع چوب اُرسی

    ممنون از حسن توجه شما
    خوشحالیم که مورد توجه قرار گرفته این مطلب

  3. ممنون از لطف و محبتتان و تشکر بابت کامل بودن مطالب ارائه شده

  4. صنایع چوب اُرسی

    با سلام و روز بخیر
    خوشحالیم که اطلاعاتی که در مورد بورس کابینت و دستگیره و اکسسوری کابینت ارائه کردیم برای شما مفید واقع شده
    موفق باشید.

  5. صنایع چوب اُرسی

    سلام متشکر
    خوشحالیم که این مطلب مورد توجه شما واقع شده
    سال خوبی داشته باشید.

  6. عاطفه نانکلی

    نوروز باستانی بر شما مبارک باد.
    از راهنمایی شما ممنونم.

  7. صنایع چوب اُرسی

    خوشحالیم که این مطلب مورد توجه شما واقع شده
    اگر در زمینه خرید کابینت احتیاج به مشاوره داشتید با همکارانم در واحد فروش تماس بگیرید حتماً راهنماییتون می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *