قیمت کمد دیواری عمق 60

قیمت کمد دیواری عمق 60 وابستگی زیادی به مدل و مواد اولیه مصرفی در ساخت کمد دیواری دارد برای مثال کمد دیواری که با رنگ پولیش تولید می‌شود حاصل ترکیب ام دی اف خام با پوششی لاک مانند و براق از پولیش است. پولیش به صورت خام یک لایه خمیری شکل است که پس از آغشته شدن سطوح مختلف کمد دیواری به آن با استفاده از دستگاه سنباده برقی پرداخت می شود و این کار انقدر تکرار می شود تا سطح مورد نظر کاملاً صیقلی و شفاف شود. بنابر این طبیعی خواهد بود که قیمت کمد دیواری عمق 60 با رنگ پولیش یا پلی اورتان نسبت به کارهای ام دی اف معمولی بالاتر باشد.

آشنایی با انواع کمد دیواری

باور رایجی که بعضی از مشتریان نسبت به کمد دیواری یا کابینت پولیشی دارند، این است که بدنه و درب کمد دیواری به طور کامل با رنگ پولیش پوشش داده می‌شود درحالی که چنین نیست و بدنه‌ی کمد مانند کمد دیواری‌های دیگر از ام دی اف ۱۶ میل سفید یا همرنگ بدنه ساخته می‌شود. آنچه که باعث وجه تمایز کمد دیواری‌های مختلف با یکدیگر می‌شود نوع ام دی اف مصرفی و ضخامت آن و همچنین نوع پوششی است که برای درب‌ها استفاده می‌شود.

  1. کمد دیواری ریلی با رنگ پولیش
  2. کمد دیواری پلی اورتان
  3. کمد دیواری روکش PVC (وکیوم)

کمد دیواری با بدنه‌ی ام دی اف و درب‌های ریلی با شیشه های برنز یا دودی جلوه‌ی بسیاری زیبایی به اتاق خواب شما می‌دهد. همچنین استفاده از آینه برای درب کمد دیواری، فضای اتاق خواب یا کلوزت روم شما را دلبازتر و بزرگتر نشان می‌دهد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت کمد دیواری عمق 60 نحوه ساخت آن است. قطعاً ارزش کار دست نسبت به کار ماشینی و صنعتی بیشتر خواهد بود.

تاثیر نحوه ساخت بر قیمت کمد دیواری عمق 60

در مرحله‌ی اول می‌بایست سطح مورد نظری که قرار است با پولیش پوشش داده شود کاملاً هموار و یکدست باشد در غیر این صورت رنگ پولیش زیبایی خود را از دست می‌دهد. بنابر این جهت زیرسازی سطح ام دی اف خام باید با سمباده یکدست شود و بعد رنگ پولیش روی کار اجرا شود.

قیمت کمد دیواری عمق 60
قیمت کمد دیواری عمق 60

کمد دیواری با رنگ پولیش چه مزایایی دارد؟

کمد دیواری بسیار شفاف و مدرن دیده میشوند طوری که گویا یک لایه شیشه ای براق روی سطح آن را فرا گرفته است

مقاومت و کیفیت کمد دیواری MDF خارجی نسبت به کمد دیواری های ساده ی ام دی اف که ضخامت ۱۶ میل دارند بسیار بالاتر است، لایه ی چسبنده ی پولیشی که روی سطح ام دی اف را پوشش داده به با دوام بودن کار کمک بسیاری میکند و بخاطر ضخامت ایجاد شده درب کمد هیچوقت تاب بر نمیدارد
حتی با ضربه زدن به روی درب، کمد دیواری دچار انحنا و خمیدگی نمیشود.

قیمت کمد دیواری عمق 60

قیمت کمد دیواری عمق 60 به عوامل مختلفی همچون سایز، جنس و کیفیت کمد بستگی دارد جهت کسب اطلاعات کامل می توانید به پیج محاسبه آنلاین قیمت کمد دیواری مراجعه نمایید.

علاوه بر این مسائل برای اجرای رنگ پولیش روی کمد دیواری شما به یک رنگ‌کار حرفه‌ای نیاز دارید زیرا این بخش از کار، از اهمیت زیادی برخوردار است و در کیفیت و ظرافت و تمیزی کار تاثیر بسزایی دارد و دستمزد یک رنگ‌کار ماهر عدد کمی نیست.

قیمت کمد دیواری عمق 60 بر اساس متر مربع محاسبه می‌شود البته با عمق استاندارد ۶۰ سانتی متر
یعنی طول کمد ضربدر ارتفاع و قیمت پایه کمد دیواری که متر مربع آن از ۴۵۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰۰ می باشد.

بهترین یراق آلات کمد دیواری

بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات و گران قیمت ترین برند در بازار یراق بلوم اتریش می باشد و در مرحله بعدی برند فانتونی که قیمت آن مناسب تر است و بیشترین تنوع را در بازار دارد، از عمده ترین محصولات  شرکت فانتونی انواع ریل کشو، دستگیره، لولا و اکسسوری می باشد
چون مدام در حال استفاده از کمد دیواری هستیم
حتما باید از بهترین یراق آلات استفاده کنیم تا عمر مفید آن بیشتر شود

تقسیم بندی کمد دیواری و استفاده از اکسسوری های کاربردی:
تقسیم بندی درست کمد دیواری باعث نظم دادن به لباس ها و وسایلمان میشود
در نظر گرفتن جایی به عنوان رگال برای آویزان کردن لباس های اتو کشیده

  • ایجاد قفسه با چوب یا ام دی اف برای جای کیف و کفش
  • استفاده از اکسسوری هایی مانند جا شلواری ریلی، جا کرواتی ریلی داخل کمد، جای کمربند و زیور آلات که هر کدام از این ها باعث نظم دادن به کمد دیواری میشود
  • کشوهای باز شو برای لباس
  • و در نظر گرفتن فضایی برای گذاشتن لباس های کناری
  • میز اتو تاشو و ریلی  برای داخل کمد دیواری که بسیار پرکاربرد می باشد

کمد دیواری سبک نئوکلاسیک

کمد دیواری و کابینت سبک نئوکلاسیک از نظر کیفیت و خصوصیات ظاهری در قیاس با کابینت و کمد دیواری ام دی اف پر هزینه‌تر و با کیفیت‌تر هستند. از نظر طول عمر و مقاومت در برابر ضربه و پایداری رنگ کابینت ام دی اف با رنگ پلی اورتان (سبک نئوکلاسیک) یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که شما می‌توانید داشته باشید.

منبع : wikihow

تاریخ انتشار : 1401/12/08

لطفا با ستاره دادن از ما حمایت کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *