کابینت سفید نسکافه ای

همانطور که می‌دانید انتخاب رنگ کابینت و ایجاد هارمونی میان المان‌های مختلف اهمیت زیادی دارد. یکی از رنگ‌هایی که باعث گرم‌تر و صمیمی‌تر نشان دادن محیط می‌شود رنگ نسکافه ایست. تناژ رنگی کابینت سفید نسکافه ای مابین رنگ کرم و قهوه ای است و از آن دسته رنگهایی است که هم در سبک‌های مدرن و هم در سبک کلاسیک قابل اجرا می‌باشد. البته رنگ نسکافه ای در طیف‌های رنگی مختلف تیره یا روشن اجرا می‌شود و تنوع نسبتاً زیادی دارد.

ترکیب کابینت سفید نسکافه ای با رنگ‌های مختلف

در طراحی آشپزخانه به سبک امروزی شاید استفاده از یک رنگ برای طراحی کابینت آشپزخانه ایجاد یکنواختی و کسالت در فضای آشپزخانه شود بنابراین استفاده از دو رنگ مختلف در کنار هم می‌تواند حس بهتری به انسان منتقل کند. ترکیب رنگ نسکافه ای با مشکی یا طلایی جلوه‌ی بسیار زیبایی به آشپزخانه شما می‌دهد بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در هنگام انتخاب رنگ کابینت های گلاس یا ام دی اف حتماً به این ترکیب رنگی توجه ویژه‌ای داشته باشید.

کابینت کرم نسکافه ای و رنگ چوب

ترکیب کابینت کرم نسکافه ای با رنگ چوبی طبیعی یا ام دی اف طرح چوب هم ایده‌ی جذابی است. برای انتخاب متریال کابینت مدرن طرح چوب هم می‌توانید از ترکیب ام دی اف خام با روکش طبیعی استفاده کنید که به دلیل دارا بودن بافت چوب طبیعی زیبایی بیشتری دارد و هم از ام دی اف طرح چوب استفاده کنید که یکی از بهترین تولیدکنندگان این نوع ورق MDF در ایران شرکت فرامید است.

  • کابینت ام دی اف خام با روکش چوب طبیعی و رنگ پلی اورتان
  • کابینت ام دی اف طرح چوب برند فرامید

کابینت سفید نسکافه ای

اگر فضای زیادی برای اجرای کابینت در اختیار ندارید و یا نور طبیعی به اندازه کافی در آشپزخانه نیست، از ترکیب رنگ کابینت سفید نسکافه ای و سفید استفاده کنید که آشپزخانه را بزرگتر و دلباز تر نشان دهد. البته مات یا براق بودن رنگ کابینت‌ها نیز در این امر تاثیر بسزایی دارد.

کابینت کرم نسکافه ای
کابینت کرم نسکافه ای

انواع کابینت سفید نسکافه ای

از نظر سبکی کابینت‌های نسکافه‌ای به سه دسته کلی مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک طبقه بندی می‌شوند کابینت‌های مدرن با استفاده از ام دی اف روکش شده‌ی ملامینه یا هایگلاس تولید می‌شوند اما کابینت‌هایی که با استفاده از چوب یا روکش چوب و ام دی اف خام ساخته می‌شوند در بیشتر موارد با روکش PVC یا رنگ پلی اورتان پوشش داده می‌شوند و هر طیف رنگی که انتخاب شود (چه تیره و چه روشن و مات یا براق) در این حالت قابل اجرا خواهد بود.

به رنگ و مدل دستگیره کابینت اهمیت دهید!

در انتخاب دستگیره برای کابینت‌ کلاسیک بهتر است از مدل‌های طرح‌ دار طلایی یا نقره ای (با توجه به رنگ کابینت) استفاده کنیم ولی در کابینت‌های مدرن  می‌توانیم از دستگیره های شاخه‌ای مخفی یا دستگیره‌ای از جنس خود کابینت استفاده کنیم.

بهترین برندهای ورق ام دی اف نسکافه ای

برند های خارجی ای جی تی، چامسن، واناچای تنوع رنگی زیادی دارند. از برندهای ایرانی که با مارکهای خارجی رقابت می‌کنند و از نظر کیفیت دست کمی از برندهای خارجی ندارند. میتوان به پاک چوب، ایزوفام، فرامید و فومنات اشاره کرد.

کابینت کرم نسکافه ای شیشه خور

انتخاب کابینت شیشه ای سبک مدرن در کنار ام دی اف رنگ روشن مانند سفید و نسکافه ای و طراحی ویترین هایی با رنگ شیشه ای برنز ترکیبی خاص و زیبا می شود. البته از کابینت های شیشه ای با شیشه ی رنگ دودی و بی رنگ هم می توان استفاده کرد.

نحوه نورپردازی کابینت نسکافه ای

در کابینت های به رنگ نسکافه ای بهتر است، نور مخفی هایی که زیر کابینت استفاده می شود و نور های داخل کابینت شیشه ای و ویترین ها، از نور های یخی و مهتابی که متضاد رنگ کابینت هستن استفاده کنیم با این کار کابینت ها روشن تر و براق تر به نظر می‌رسند. در آشپزخانه هایی که کابینت ها به رنگ نسکافه ای هستند، یا ترکیب نسکافه ای با رنگ های دیگر، میتوان پارکت لمینت یا کفپوش رنگ چوب برای کف آشپرخانه استفاده کنیم.

کابینت سفید نسکافه ای
کابینت سفید نسکافه ای

راهنمای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

چه عواملی در این امر تاثیر گذار است: اولین عاملی که باید مد نظر بگیریم، ابعاد آشپزخانه می باشد، به هر میزان که آشپزخانه کوچکتر باشد باید رنگ کابینت را روشن تر و براق تر انتخاب کنیم، رنگ های روشن و براق نور را بیشتر بازتاب می دهند. از رنگ های خنثی بیشتر استفاده کنید مثلا رنگ زمینه نسکافه ای روشن و رنگ خنثی ترکیبی با آن خاکستری روشن و بژ که هماهنگی بیشتری با دکوراسیون منزل دارند انتخاب کنیم.

به محیط اطراف، رنگ دیوار ها، کف پوش و دکوراسیون داخلی منزل توجه کنید مثلا اگر در خانه ی شما از گچ بری های شلوغ استفاده شده بهتر است. کابینت های طرح کلاسیک، کار رنگ شده را انتخاب کنید نه سبک های مدرن کابینت های هایگلاس نسکافه ای اکلیلی کابینت های  هایگلاس نسکافه ای روشن با اکلیل های نقره ای یا طلایی روی سطح آن، که در این آشپزخانه استفاده شده است، فضایی لوکس و مدرن به وجود آورده

آشنایی با پرطرفدار ترین رنگ‌های کابینت

کابینت نئوکلاسیک سفید از رنگ های پرطرفدار است زیرا به راحتی میتوان آن را با همه چیز ست کرد و ترکیب آن با رنگ های دیگر کاملا هماهنگی دارد. به راحتی با هرجنس کفپوش، سرامیک، پارکت، لمینت، سرامیک های بین کابینتی تیره و روشن ست می شود و جلوه ی بسیار زیبایی به آشپزخانه شما میدهد. همچنین میتوانیم از صفحه کابینت های سفید، مشکی با رگه های سفید یا صفحه کابینت های طرح چوب استفاده کنیم. کابینت های گلاس کرم یا نسکافه ای روشن که فضایی گرم و دلپذیر ایجاد میکنند و ترکیب آن با رنگ های دیگر بسیار جذاب می شود. کابینت هایی با رنگ خنثی، طوسی یا نوک مدادی که هیچوقت خسته کننده و یکنواخت نمیشوند

تاریخ انتشار : 1401/06/14

منبع : realhomes

لطفا با ستاره دادن از ما حمایت کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *