معرفی ۱۰ شرکت‌ برتر کابینت سازی تهران

اگر در جستجوی بهترین و بزرگترین شرکت‌های کابینت سازی تهران هستید و یا در پی مقایسه خدمات و کیفیت محصولات شرکت‌های بزرگ کابینت سازی ایران هستید و اطلاعات کاملی از برندهای مطرح و صاحب سبک در حوزه دکوراسیون داخلی و طراح آشپزخانه نیاز دارید، در این پیج اطلاعات دقیقی از 10 شرکت‌ بزرگ و معتبر کابینت سازی تهران ارائه خواهیم کرد. البته قبل از شروع باید بدانید که هر یک از این مجموعه‌ها ممکن است در سبک و زمینه کاری خاصی قوی تر باشند و یا از نظر بهره گیری از امکانات و تجهیزات به روز، با یکدیگر تفاوت‌هایی داشته باشند اما از نگاه بسیاری از معماران و آرشیتکت‌های بنام تهران جزو بهترین‌ها هستند.

برای انتخاب بهترین شرکت کابینت سازی چه معیارهایی را در نظر گرفتیم؟

برای انتخاب و رتبه بندی شرکت‌های بزرگ کابینت سازی تهران معیارهای زیادی را می‌توان در نظر گرفت برای مثال شاید ظرفیت تولید بالای یک شرکت از نظر نیروی انسانی و تجهیزات ملاک خوبی برای بهتر بودن آن مجموعه نسبت به سایر شرکت‌ها باشد. این معیار خصوصاً برای انبوه سازان و معمارانی که در پروژه‌های بزرگ فعالیت دارند اهمیت زیادی دارد. اما چیزی که از نگاه ماه بیشتر اهمیت دارد کیفیت در طراحی و ساخت کابینت است. این موضوع خصوصاً در طراحی کابینت‌های چوبی لوکس و گران قیمت که بیشتر در شمال تهران اجرا می‌شوند بهتر خود را نشان می‌دهد.

معیارهای انتخاب بهترین شرکت‌های کابینت سازی ایران

  1. ظرفیت تولید بالا از نظر نیروی انسانی و تجهیزات
  2. در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته
  3. توانمندی در اجرای مدل‌های مختلف کابینت آشپزخانه
  4. کیفیت در ساخت، رنگ آمیزی و نصب
  5. گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب
  6. داشتن طراحان حرفه‌ای و با تجربه
  7. ارائه لیست قیمت شفاف و دقیق
  8. اتمام پروژه در موعد مقرر و مطابق قرارداد

10 شرکت برتر کابینت سازی تهران

کابینت سازی تهران

1) شرکت اُرسی

شرکت اُرسی نزدیک به 15 سال سابقه در زمینه تولید انواع محصولات چوبی از جمله، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، و درب‌های ورودی و داخلی فعالیت دارد. کارخانه شرکت کابینت ارسی در نزدیکی سایت خاوران و شوروم این مجموعه در خیابان فرمانیه قرار دارد.

2) شرکت انزو

انزو یکی از شرکت‌های بزرگ کابینت سازی تهران است که محصولات چوبی لوکس و گران قیمت تولید و به بازار عرضه می‌نماید. کارخانه این مجموعه در منطقه صنعتی احمد آباد مستوفی واقع شده است. البته کابینت انزو دو شوروم در زعفرانیه و کامرانیه هم دارد.

3) شرکت مهراز

مهراز یکی از مجموعه‌های باسابقه در حوزه طراحی و تولید محصولات چوبی لوکس از جمله، درب، کمد دیواری، کابینت و دیوارکوب است. نمایشگاه مهراز در زعفرانیه و کارخانه‌ی این مجموعه در جاجرود قرار داد.

4) شرکت پاراکس

پاراکس یکی از بزرگترین برند‌های کابینت سازی تهران است که بطور تخصصی در حوزه تولید درب کابینت و همچنین طراحی و اجرای آشپزخانه‌ به سبک مدرن فعالیت دارد و کارخانه‌ی این مجموعه در محدوده احمد آباد مستوفی قرار دارد.

5) شرکت فیوره

فیوره یکی بهترین‌های کابینت سازی در تهران در سبک مدرن و نئوکلاسیک است و نمایشگاه این مجموعه در خیابان ولی عصر نبش پسیان قرار دارد. داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای از خصوصیات مهم شرکت فیوره است.

6) شرکت آپرا چوب

شرکت آپرا چوب مجموعه‌ای خلاق و ماهر در صنایع چوب و کابینت سازی است که بیش از دو دهه به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت دارد. این مجموعه در کنار کارهای چوبی و روکش طبیعی محصولات منبت و روکش PVC هم تولید می‌نماید.

7) شرکت مینیاتور

مینیاتور یکی از شرکت‌‌های خوب کابینت سازی تهران است و نمایشگاه این مجموعه در خیابان ملاصدرا قرار دارد. سبک کاری شرکت مینیاتور بیشتر حال و هوای مدرن دارد. این مجموعه در کنار کابینت محصولات دیگری مانند کمد دیواری و روشویی نیز تولید می‌کند.

8) شرکت نف

کابینت نف برندی نام آشنا در خیابان سهروردی است که در کنار طراحی و اجرای دکوراسیون، لوازم برقی آشپزخانه با برند نف آلمان از جمله : فر و ماکرو، گاز و یخچال و هود نیز ارائه می‌نماید.

9) شرکت ست

زمینه‌ی کاری اصلی شرکت ست تولید انواع درب‌های ورودی و داخلی لوکس است. اما این شرکت محصولات متنوع دیگری از جمله کابینت، کمد، دیوارکوب، قرنیز و درگاهی نیز تولید می‌نماید. شوروم این شرکت در خیابان شیراز ونک قرار دارد.

10) شرکت بهسازان

بهسازان یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده محصولات چوبی از جمله درب لابی و اتاقی و همچنین کمد دیواری و کابینت‌های سبک کلاسیک و رومی است. کارخانه این مجموعه در محدوده‌ی احمد آباد مستوفی قرار دارد.

چطور کابینت ساز خوب در تهران پیدا کنیم؟

اگر قصد ندارید کابینت شرکتی تهیه کنید و صرفه جویی در هزینه برای شما اهمیت زیادی دارد. پیشنهاد می‌کنیم مستقیم به سراغ تولید کننده بروید! البته قبل از اینکار حتماً با یک طراح جهت کشیدن نقشه آشپزخانه و طراحی سه بعدی آشپزخانه هماهنگ کنید و طبق سلیقه خودتان و البته استفاده از تجربه طراح طرح کابینت آشپزخانه خود را نهایی کنید. البته بیشتر مراکز کابینت سازی تهران در حال حاضر خودشان طراح دارند پس سعی کنید طراحی آشپزخانه را هم به شخص طراحی که با کابینت ساز مدام همکاری می‌کند، بسپارید.

هزینه طراحی کابینت آشپزخانه در بیشتر کارگاه‌های کابینت سازی تهران طبق عرف بازار دریافت می‌شود پس این بخش از کار را به هیچ عنوان نادیده نگیرید. با صرف هزینه ای حدود 3 تا 5 میلیون تومان تمام شده ی کار خود را خواهید دید و در صورت نیاز مواردی که مطابق سلیقه شما نیست قبل از اجرا اصلاح خواهد شد و در نهایت دقیقاً آنچه که مورد تایید شماست اجرا می‌شود.

مهم ‎ترین مراکز فروش کابینت در تهران

  • دلاوران و خیابان هنگام
  • خیابان ابوذر و پیروزی
  • سهروردی و خیابان شیراز

لیست مراکز مهم کابینت سازی تهران

  • جاجرود (سیاهسنگ، تپه سیف و کمرد)
  • سایت چوب فروشان خاوران
  • شهرک ولیعصر و چهاردانگه

دلیل بالا بودن قیمت کابینت چوبی چیست؟

شاید در نگاه اول بنظر بیاید که قیمت کابینت چوبی آشپزخانه تنها بدلیل ویژگی‌های جغرافیایی مناطق شمال تهران و وجود خانه‌های لوکس و گران قیمت است. ما این موضوع را انکار نمی کنیم اما اگر نیم نگاهی به قیمت متریال کابینت داشته باشید شاید کمی نظراتان تغییر کند. 

  • افزایش دستمزد نیروی ماهر
  • افزایش قیمت ام دی اف خام و روکش چوب
  • افزایش بهای یراق آلات و رنگ مصرفی

کابینت نئوکلاسیک پیشنهاد اول شرکت های کابینت سازی تهران

کابینت نئوکلاسیک مدل مدرن تر و ساده تر کابینت آشپزخانه کلاسیک است که از ویژگی های سبک مدرن و کلاسیک بهره می برد. از نظر قیمتی کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک از کابینت تمام چوب تا 50 درصد ارزان تر است و این موضوع باعث افزایش جذابیت خرید این نوع کابینت آشپزخانه شده است. در حال حاضر بیشتر شرکت های کابینت سازی تهران این سبک از کابینت را به مشتریان خود پیشنهاد می کنند.جالب است بدانید بیشتر علاقه مندان به تغییر دکوراسیون بدنبال کابینت آشپزخانه سفید و یا ترکیب سفید با سایر رنگ ها مثل رنگ چوب یا طوسی هستند.

کابینت چوب طبیعی چه مزایا و معایبی دارد؟

بکارگیری چوب و سایر متریال طبیعی در ساخت خانه و وسایل آن از گذشته های بسیار دور رایج بوده و هست. ضمن اینکه انسان ذاتاً به طبیعت و وسایل چوبی گرایش دارد به همین منظور در طراحی سقف و کف خانه و مبلمان و میز و صندلی و کابینت آشپزخانه استفاده از چوب یا فرآورده های چوبی کاملاً مرسوم است و زیاد به چشم همه ی ما می آید. بطور کلی مزایا و معایب دکوراسیون چوبی شامل این موارد می شود:

مزایا کابینت چوبی

  1. بر گرفته از طبیعت
  2. بافت زیبا و چشم نواز
  3. دوام بیشتر نسبت به MDF

معایب کابینت چوبی

  1. چوب خام در برابر رطوبت بسیار آسیب پذیر است و حتماً باید رنگ آمیزی شود.
  2. چوب طبیعی به خودی خود متریال گران قیمتی است و رنگ آمیزی آن نیز به هزینه ها می افزاید. پس یکی از ایرادات اصلی کابینت چوبی گران قیمت بودنش خواهد بود.
  3. نگهداری و نظافت کابینت آشپزخانه چوبی کار آسانی نیست و احتیاج به صرف زمان زیاد و وسایل مخصوص دارد.

معتبرترین شرکت کابینت سازی کدام شرکت است؟

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که از کمد دیواری ام دی اف ساده برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب و منزل خود استفاده کند. بر اساس آمار تجربی گرایش بیشتر افرادی که در خانه های گران قیمت و مجلل زندگی می کنند، به سمت دکوراسیون چوبی است . کابینت تمام چوب ، کمد چوبی ، میز و مبلمان چوبی اصولاً اولویت اول این افراد است.

بسیاری از افراد عقیده دارند هزینه خرید وسایل چوبی منزل بالاست اما توجه داشته باشید که شما یک بار این وسایل را می خرید و تا چندین سال از آنها استفاده می کنید پس با انتخابی درست و مناسب و در نظر گرفتن همه جوانب می توانید سالیان سال از زندگی کردن در خانه خود و استفاده از این وسایل لذت ببرید و هیچگاه از ظاهر یا کارایی این تجهیزات احساس ناخوشایندی نداشته باشید. شرکت اُرسی با بیش از 100 نمونه کار در مناطق 1 و 2 یکی از معتبر ترین شرکت های کابینت سازی است و پذیرای سفارشات شما مشتریان گرامی می باشد.

 متریال مصرفی در ساخت کابینت

جنس صفحه روی کابینت : اغلب صفحه های روی کابینت مخصوصا کابینت های مدرن از جنس ام دی اف هستند (البته چند لایه ورق ام دی اف که با چسب چوب و تحت فشار به هم وصل می شوند) که با روکش پی وی سی ضخیم سطح روی آنها را پوشش می دهند. از دیگر انواع صفحه روی کابینت می توان صفحه کابینت سنگی را نام برد که بیشتر در کابینت کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. صفحات کابینت از جنس سنگ به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی می شوند که نوع طبیعی آن کوارتز و نوع مصنوعی کورین نام دارد.

شما مشتریان گرامی می توانید برای آگاهی از قیمت کابینت کلاسیک چوبی و همچنین کابینت در پردیس و سایر شهرهای تهران با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

منبع : freshome.com

آخرین بروزرسانی :1401/03/15

لطفا با ستاره دادن از ما حمایت کنید

6 دیدگاه دربارهٔ «معرفی ۱۰ شرکت‌ برتر کابینت سازی تهران»

  1. ارشد فیت

    سلام وعرض ادب خدمت تمام سازندهای محترم و سایت خوب شما جهت معرفی برندهای ایرانی بنده حمید رضا زندی هستم صاحب شرکت ابنیه خلاقان نیک انیشان که با دو برند پارسا چوب و برند تجاری ارشد فیت نزدیک به 15ساله در منطقه یک فعالیت در زمینه کارهای چوبی ساختمانی رانیز دارم درب تمام چوب و کابینت وکمد دیواری و کابین روشویی لوکس و قیمت ما به دلیل نداشتن شو روم وهزینه های جانبی پاینتر از بقیه همکاران هست و اماده قبول کلیه سفارشات عستیم

  2. محمد رضا

    به نظرم اینها که معرفی کردین به جز دو مورد ،باقیشون معمولی هستند و فقط پول بیشتر می‌گیرند.
    خیلی از برندها هستند کا کیفیت بالایی دارند و قیمتشون هم به نسبتاً مناسب تره
    من خودم کارشناس این حوزه هستم و برای اون دوستانی که میخوان کابینت با کیفیت داشته باشند و هزینه نرمال بدن میتونم چند شرکت خوب رو معرفی کنم

  3. تم و لوازم تولد

    ممنونم از مطالب خوبی که همیشه توی سایتتون قرار میدید. شغل من هم تولید تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ، عمده فروشی تم تولد و فروش عمده لوازم تولد با بهترین شرایط . شما هم عضوی از خانواده ما شوید
    با تشکر

  4. صنایع چوب اُرسی

    سلام
    درست می فرمایید در آینده حتماً این مقاله را بروزرسانی خواهیم کرد و تولیدی های برتر کابینت در تهران را معرفی خواهیم کرد.
    موفق باشید.

  5. اعلایی

    سلام ممنون بابت معرفی شرکت های معتبر تولید کننده کابینت اما موضوعی که هست بیشتر این شرکت ها پول برندشونو میگیرن و قیمت های بالایی دارند. لطفا برای اونایی که میخوان با هزینه کمتر کابینت سفارش بدن هم تعدادی از کابینت سازی های تهران که برند نیستن و قیمتشون مناسب تر هست رو معرفی کنید. مرسی

  6. علمداری

    سلام وقت شما عزیزان بخیر
    لطفا درصورت تمایل با ارائه رزومه و توانمندیهای حرفه ی خویش درحوزه ی صنعت ساختمان درجهت تشکیل یک کنسرسیوم در حوزه ی صادرات صنعت و مصالح ساختمانی به درخارج کشور، جهت شرکت درنمایشگاه عرضه مصالح ساختمانی در کشور از شما بعنوان یکی از صاحبان صنعت چوب و دکوراسیون دعوت میشود
    تا با حضور در این کنسرسیون مشوق ما در این عرضه باشین ،
    شایان ذکر است اصل سود و سرمایه شرکتها توسط دولت و شخص سفیر تضمین میگردد و با دراختیارگذاشتن ۵۰۰۰هزارمتر فضای نمایشگاهی و سوئیتهای اقامتی و مترجم در سفارت کشور ثالث درطول مدت حضورتون و حمایتهای همه جانبه و حداقل باتصمین ۳۰تا۴۰درصد سودحاصله تضمین ومقررهست تا این تا محصولات به بیش ۱۵کشور دیگر نیز بازاریابی خواهد شدو شایان ذکر هست که در صورت تمایل دستورفرمائید تا اقدامات مقتضی در این راستا صورت پذیرد، باتشکر از تحملی که فرمودین ارادتمند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *