بهترین طراح کابینت تهران چه شرکتی است؟

جالب است بدانید در حال حاضر بیش از 200 شرکت کوچک و بزرگ طراحی کابینت تهران فعالیت دارند که تعداد زیادی از این شرکت ها تنها طراح دکوراسیون هستند و حدود % 20 درصد از آنها علاوه بر طراحی، صفر تا صد ساخت و اجرای کابینت را هم انجام می دهند. برای طراحی و دیزاین دکوراسیون، پیشنهاد می کنیم حتماً با یک شرکت طراحی کابینت آشپزخانه حرفه ای و مجرب قرارداد امضاء کنید تا هم از کیفیت کار نهایی رضایت داشته باشید و هم به موقع و مطابق توافقات انجام شده روال کار انجام شود!

علاوه بر انتخاب مجموعه معتبر و مجرب در نظر داشته باشید که میزان مهارت طراح پروژه بسیار مهم است. اگر در پایتخت زندگی می کنید باید بدانید که با توجه به وجود تعداد زیادی طراح کار بلد و با تجربه کار شما برای انتخاب بهترین طراح کابینت تهران کمی ساده تر از دیگران خواهد بود. کافیست به رزومه این افراد و نمونه کارهای آنها توجه بیشتری نمایید تا با یکی از این طراحان داخلی به نتیجه برسید.


چرا بیشتر فعالان صنعت کابینت بد قول هستند؟

این موضوع دلایل مختلفی داره اولین و مهم ترین دلیل بد قول بودن کابینت کاران نبود سیستم نظارت بر بازار و قوانین سخت گیرانه برای برخورد با افراد متخلف است (چه کارفرما چه پیمانکار) اگر همه جزئیات به صورت مکتوب و در قالب قرارداد رسمی به امضای دو طرف برسد کارفرما و پیمانکار هر دو خود را متعهد به انجام قرارداد بطور کامل می‌دانند. بنابر این یک شرکت طراحی کابینت خوب باید با شما قرارداد رسمی (همراه با جزئیات کامل) امضاء کند.

دلیل بعدی هم نا آگاهی مردم نسبت به پروسه تولید کابینت آشپزخانه مخصوصاٌ کابینت های چوبی و کابینت کلاسیک است. وقتی مشتری تاکید زیادی بر انجام سریع کار داشته باشد کابینت کار برای از دست ندادن پروژه اخلاق حرفه ای را زیر پا می گذارد و قول هایی به مشتری می‌دهد که انجام آنها در موعد مقرر دور از منطق است به همین خاطر در پایان شاهد نارضایتی کارفرما و کاهش کیفیت کار خواهیم بود.

انتخاب بهترین طراح کابینت تهران آسان نیست!

امروزه از طرح های مختلفی در ساخت و اجرای کابینت استفاده می شود چه از نظر سبک و چه از نظر نوع متریال. ضمن اینکه همانطور که اشاره شد تعداد بسیار زیادی شرکت در این حوزه فعالیت دارند و همین موضوع باعث سخت تر شدن انتخاب یک شرکت طراحی کابینت آشپزخانه با عملکرد مناسب خواهد شد. در هر صورت باید از یک جای شروع کرد و گزینه های مختلف را محک زد تا بتوان تصمیم درست تری گرفت. در حال حاضر شما برای انتخاب و سفارش یک واحد کابینت روکش چوب طبیعی حداقل هزینه ای معادل 100 میلیون تومان پرداخت نمایید! پس منطقی به نظر می رسد که وقت بیشتری برای بررسی و استعلام قیمت از شرکت های تولید کننده کابینت آشپزخانه صرف کنید.

خصوصیات شرکت‌های حرفه‌ای طراح کابینت تهران

  • شرکتی را انتخاب کنید که با حوصوله و جزئیات کامل در مورد روند کار به شما توضیح دهد.
  • ارائه فاکتور رسمی و عقد قرارداد با ذکر تاریخ دقیق اتمام کار
  • تنها به برند و معروف بودن شرکت ها اکتفا نکنید و بدنبال شرکت هایی باشید که قیمت شفاف و منطقی ارائه می دهند.
  • اگر حجم کار شما زیاد است و چند واحد کابینت برای طراحی و ساخت دارید حتماً سری به کارگاه یا کارخانه شرکت مورد نظر بزنید و از نزدیک امکانات، تجهیزات و تعداد پرسنل آنها را بررسی کنید.
  • دیدن نمونه کار شرکت طراحی کابینت آشپزخانه از نزدیک و بازدید از نمایشگاه یا شوروم شرکت مورد نظر شدیداً توصیه می شود.
  • افرادی که فقط خوب صحبت می کنند و در همه ی زمینه ها ادعای تخصص دارند اغلب نمی توانند آن طوری که باید و شاید رضایت شما را کسب کنند.
  • در جستجوی شرکت هایی باشید که به ظرافت و جزئیات کار اهمیت زیادی می دهند و متعهد هستند.

لیست ۱۰ تایی از بهترین طراح کابینت در تهران

  • شرکت مهراز
  • شرکت کابینت ارسی
  • شرکت بهسازان
  • شرکت انزو
  • شرکت فیوره
  • شرکت نف
  • شرکت ست
  • شرکت مینیاتور
  • شرکت اشنیز
  • شرکت پاراکس

شرکت مهراز : یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده کابینت مخصوصاٌ کابینت سبک کلاسیک و کارهای چوبی است که در منطقه زعفرانیه واقع شده است. اگر بدنبال کارهای لوکس و باشکوه هستید یکی از گزینه های پیش روی شما شرکت مهراز است.

شرکت بهسازان : شرکت بهسازان هم مانند مهراز یکی از برترین شرکت های طراحی دکوراسیون و ساخت کابینت چوبی است. قیمت محصولات این شرکت بالاست. بیشتر پروژه هایی که انجام شده توسط این شرکت حالت لوکس و سلطنتی دارند.

شرکت انزو : انزو بر گرفته از یک مدل کابینت آشپزخانه به سبک ایتالیایی است. مجموعه ی انزو از شرکت های خلاق در حوزه دکوراسیون می باشد و تولیدات آنها هم به سبک مدرن و هم کلاسیک نزدیک است. بیشتر تولیدات شرکت انزو با رنگ براق و پولیش اجرا می شود که در دسته بندی کابینت های نئوکلاسیک قرار می گیرند..

شرکت فیوره : تولیدات این شرکت بیشتر گرایش به سبک مدرن دارد. مجموعه فیوره یکی از شرکت های باسابقه در حوزه دکوراسیون داخلی می باشد و کیفیت محصولات آنها بالاست.

شرکت نف : مجموعه ی نف هم یکی از گزینه هایی است که در منطقه 1 و 2 تهران نمونه کارهای زیادی دارند. شرکت نف هم مانند فیوره بیشتر سبک مدرن را دنبال می کند.

قبل از هر چیز متریال و سبک کابینت را انتخاب کنید

قبل از انتخاب طراح و سازنده کابینت آشپزخانه سعی کنید در مورد انواع متریالی که در تولید کابینت می توان استفاده کرد تحقیقات اولیه ای انجام دهید و از نظر قیمت و کیفیت آنها را باهم مقایسه کنید تا دید بهتری در مورد هر یک از آنها پیدا کنید. اهمیت انتخاب سبک کابینت اگر از تعیین نوع متریال بیشتر نباشد کمتر نیست. برای مثال وقتی شما کابینت چوبی و سبک کلاسیک را انتخاب می کنید تعداد بسیار زیادی از شرکت های طراحی کابینت مدرن را کنار خواهید گذاشت! بنابر این گزینه های کمتری برای انتخاب شرکت طراحی و ساخت کابینت در تهران خواهید داشت. همچنین اگر طرفدار کابینت تمام چوب هستید بدلیل تخصصی بودن و ظرافت این نوع کابینت، تولید کنندگان کمی در تهران هستند که می توانند با کیفیت مطلوبی چنین کابینت هایی تولید کنند که این موضوع کار شما را در انتخاب راحت تر خواهد کرد.

  • سبک مدرن = قیمت مناسب + طراحی ساده
  • سبک نئوکلاسیک = قیمت متعادل + طراحی نه ساده و نه شلوغ
  • سبک کلاسیک = قیمت بالا + طراحی پرکار (چوب طبیعی)

طراحی کابینت آشپزخانه بر اساس سلیقه ی مشتری

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای خرید به یک فروشگاه مراجعه کرده باشید و فروشنده مدام سعی در تحمیل کردن سلیقه و نظر خود به شما باشد. طبیعتاً اگر این کار از حد معمول و طبیعی خود خارج شود تجربه ی ناخوشایندی را برای شما به وجود خواهد آورد. در انتخاب طرح و رنگ کابینت هم گاهی این اتفاق پیش می آید. بعضی از مشاوران و طراحان کابینت بدون در نظر گرفتن نیاز و سلیقه ی مشتری تمایل دارند طرح های خود را پیاده سازی کنند که این موضوع اصلاً جالب نیست و برخلاف اصول مشتری مداری است. البته گاهی هم مشاوران بر اساس محدودیت های فنی و تجربه، پیشنهادات خود را ارائه می کنند و مشتری بر تفکرات خود پافشاری می نماید که در پایان معمولاً نتیجه ی قابل قبولی حاصل نخواهد شد.

  1. نظرات و سلیقه ی خود را با کارشناسان و طراحان مطرح کنید.
  2. محدودیت های فنی از نظر جانمایی و نظرات شرکت مشاور و طراح را در نظر بگیرید.
  3. در نهایت این شما خواهید بود که طرح نهایی کابینت آشپزخانه خود را تعیین می نمایید.

اهمیت استفاده بهینه از فضا در طراحی

بهینه سازی در طراحی آشپزخانه یکی از نکات مهمی است بیشتر شرکت های طراح و مجری کابینت در تهران سعی در رعایت آن دارند اما طراحی بهینه و ایده آل کار مشکلی است و بستگی زیادی به جانمایی تجهیزات و مساحت فضای آشپزخانه دارد. در کلان شهر ها بیشتر آشپزخانه ها فضای چندانی برای کابینت ندارند. بنابراین بهتر است کابینت آشپزخانه طوری طراحی شود که فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نکند. در چنین شرایطی توجه به نکات زیر می تواند کمک کننده باشد:

  • اگر با محدودیت فضا مواجه هستید حتماً رنگ روشن برای کابینت آشپزخانه انتخاب کنید.
  • سبک های مدرن و نیمه کلاسیک با طراحی ساده برای محیط های کوچک کاملاً مناسب خواهد بود

ارائه طراحی کاربردی و قابل اجرا توسط شرکت طراح کابینت

بسیاری از صاحب نظران و طراحان بین المللی اعتقاد دارند آشپزخانه قلب هر خانه است و این موضوع اهمیت طراحی اصولی کابینت را دو چندان می نماید. یکی از مهم ترین اصول طراحی کابینت ای است که طراحی عناصر و اجزای آشپزخانه به نحوی انجام شود که بیشترین کاربرد و کارایی را به همراه داشته باشد. برای مثال شاید از نظر ظاهری یک کابینت بسیار زیبا و چشم نواز باشد اما به دلیل عدم رعایت اصول و اندازه های استاندارد کارایی و استفاده لازم را نداشته باشد. بنابر این یکی از ویژگی های مهم یک شرکت طراحی کابینت آشپزخانه این است که طراحی کاربردی و اصولی ارائه نماید.

اهمیت هماهنگی میان اجزاء محیط در طراحی دکوراسیون

هماهنگی بین اجزای آشپزخانه و سایر بخش های دکوراسیون از دیگر پارامتر های تشخیص یک طراحی دکوراسیون خوب از بد است. برای نمونه اگر سبک اصلی دکوراسیون خانه ای از نوع کلاسیک باشد یک طراح خوب سعی می کند کابینت آشپزخانه را بر همین اساس طراحی کند، البته گاهی می توان از تضاد بین سبک های مختلف هم استفاده کرد و برای کاهش یکنواختی محیط از دیگر سبک های دکوراسیون هم در کنار سبک اصلی استفاده نمود.

  • هماهنگی میان اجزاء محیط یکی از مهم ترین اصول در طراحی داخلی است.
  • گاهی هم در طراحی دکوراسیون سنت شکنی و استفاده از تضاد بین رنگ ها و سبک ها ایده خوبی است.

دکوراسیون اُرسی تولید کننده کابینت چوبی

شرکت دکوراسیون اُرسی بیش از 15 سال است که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع درب های ورودی چوبی و طراحی کابینت در تهران فعالیت می نماید. کابینت های چوبی این مجموعه بیشتر با استفاده از چوب هایی نظیر گردو، افرا، راش، بلوط و … تولید می شوند. چوب های راش و بلوط به دلیل ویژگی های خاصی که دارند بسیار پرطرفدار هستند و تقاضای بیشتری دارند. به دلیل استفاده از رنگ های پلی اورتان وارداتی و با کیفیت، محصولات چوبی شرکت اُرسی در برابر رطوبت، آفتاب، حرارت و حشرات مقاومت خوبی از خود نشان داده و می توانند تا سالیان سال مورد استفاده قرار بگیرند. مهم ترین محصولات ما عبارتند از :

  1. کابینت رومی و مدرن
  2. کمد دیواری چوبی و روکش چوب
  3. انواع درب تمام چوب ورودی و داخلی
  4. قرنیز چوبی و کابینت روشویی
  5. طراحی و ساخت انواع درب لابی چوبی

چه نوع رنگی برای کابینتم انتخاب کنم؟

نوع رنگ انتخابی برای کابینت با توجه به شرایط محیطی از نظر آفتاب گیر بودن یا نبودن و همچنین میزان رطوبت و البته نوع متریال مصرفی و نیاز مشتری و میزان بودجه تعیین می شود که کاملاً تخصصی بوده و باید توسط شرکت طراحی کابینت و مجری طرح انتخاب شود.

  • مهم ترین رنگ هایی که برای صنایع چوب و کابینت مورد استفاده قرار می گیرد رنگ پلی اورتان، پلی استر و نبم پلی استر است.
  • اولویت و پیشنهاد اول ما به مشتریان رنگ پلی اورتان خارجی و بعد پلی استر یا نیم پلی استر خواهد بود.

انتخاب رنگ کابینت (سفید یا خود رنگ بودن – تیره یا روشن بودن) تماماً بر اساس نظر مشتری و نمونه رنگ انتخابی انجام می شود و کارشناسان ما در صورت نیاز برای کمک به مشتری تنها پیشنهادات خود را مطرح می کنند. معمولاً این پیشنهادات بر اساس رنگ اجزاء دیگر محیط آشپزخانه ارائه می شود. بطوریکه رنگ انتخابی هارمونی مناسبی در فضا به وجود آورد و از نظر روانی ایجاد آرامش و حس درونی مثبت نماید.

اگر بدنبال بهترین طراح کابینت تهران می گردید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرد. بازدید از محل پروژه و ارائه طرح اولیه کاملاَ رایگان خواهد بود. اگر در مورد هزینه طراحی نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، حتماً به پیج هزینه طراحی کابینت مراجعه فرمایید.

منبع : cabinetsanddesigns

تاریخ بروزرسانی : ۱۴۰۰/۰۹/۰۶

لطفا با ستاره دادن از ما حمایت کنید

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین طراح کابینت تهران چه شرکتی است؟»

  1. صنایع چوب اُرسی

    با سلام و احترام
    خیلی خوشحالیم که این محتوا مورد توجه شما قرار گرفته
    هر سوالی داشتین لطفا با شماره‌های موجود در وبسایت تماس بگیرید.
    موفق باشید.

  2. سلام اولین بار هست در صنعت شما به این مفصلی راجع به کارتون صحبت شده
    متشکرم از اطلاعات شما
    مطمئنا با نگاه دقیق تری به فروشندگان کابینت نگاه خواهم کرد
    البته من برای سرویس ها کابینت لازم دارم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *