بورس کتابخانه چوبی در تهران کجاست؟

اگر به دنبال خرید کتابخانه چوبی هستید بهتر است سری به مراکز فروش و بورس کتابخانه چوبی در تهران بزنید. کتاب خواندن بدون شک گزینه ای مفید برای گذران اوقات فراغت و یادگیری بیشتر است. داشتن کتابخانه چوبی مخصوصاً برای کسانی که دوست دارند وقت بیشتری را برای مطالعه بگذارند قطعاً تاثیر زیادی در ایجاد اشتیاق و میل به کتابخوانی خواهد گذاشت. اما اینکه از کدام فروشگاه یا کارگاه این کتابخانه را تهیه کنید و چگونه بهترین مدل و متریال را با قیمت مناسب انتخاب کنید، موضوعی است که در ادامه به آن می‌پردازیم. قبل از هر چیز چند مرکز فروش و بورس فروش محصولات چوبی از جمله کتابخانه را معرفی خواهیم کرد. لطفا تا انتها با ما باشید.

یافت آباد مرکز و بورس کتابخانه چوبی در تهران

یافت آباد یکی از محله‌های قدیمی در جنوب غربی تهران است که با ده‌ها نجاری و فروشگاه عرضه کننده انواع محصولات چوبی مثل مبلمان میز مطالعه و کتابخانه به یکی از مهم ترین مراکز عرضه کننده محصولات چوبی تبدیل شده است. قطعاً شما می‌توانید با بازدید از فروشگاه های این منطقه، کتابخانه مورد نظر خود را پیدا کنید. البته در نظر داشته باشید که در این فروشگاه ها مدل های معمول و روتین بیشتر می بینید. اگر به دنبال کتابخانه چوبی کلاسیک با طراحی خاص هستید پیشنهاد می کنم سری به کارگاه های نجاری اطراف تهران بزنید و مدل مد نظر خود را سفارش دهید.

در غرب تهران شهرک صنعتی چهار دانگه پر از کارگاه های کوچک و بزرگ است و شما می توانید هر مدل و رنگی که مد نظر دارید را با هزینه ای مناسب سفارش دهید تا ظرف چند روز آماده شود. کتابخانه های مدرن و فانتزی، کتابخانه هایی که با ترکیب چوب و فلز ساخته می شوند و همچنین کتابخانه هایی که در ساخت آنها از استیل و شیشه استفاده می شود تنها نمونه هایی از محصولاتی است که در این منطقه طراحی و اجرا می شوند. بنابر این اگر بگوییم چهاردانگه یکی از مراکز مهم تولید و بورس کتابخانه چوبی در تهران است سخن گزافی نگفته ایم.

حسن آباد مرکز فروش کتابخانه چوبی در تهران

یکی از بهترین مناطق برای خرید لوازم اداری از جمله میزهای اداری و تحریر و همچنین کتابخانه های اداری و خانگی حسن آباد تهران است که در مرکز شهر قرار گرفته است. در این منطقه بیشتر مدل ها از جمله انواع کتابخانه‌های کلاسیک، طبقه‌ای و مدرن ساخته شده با ام دی اف و چوب طبیعی را می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف پیدا کنید. یکی از مهم‌ترین مزیت های خرید محصولات چوبی از بازار حسن آباد کیفیت خوب و قیمت مناسب است. بنابر این شما می‌توانیدبه آسانی با بودجه موردنظر خود، طرح مورد نظرتان را سفارش دهید.

بورس کتابخانه چوبی در تهران
بورس کتابخانه چوبی در تهران

بورس کتابخانه چوبی در تهران (خاوران و جاجرود)

در شهرک صنعتی خاوران و همچنین ناحیه صنعتی جاجرود، مجموعه های نجاری زیادی هستند که زمینه‌ی ساخت انواع دکوراسیون چوبی، از جمله کمد دیواری، کابینت کلاسیک و مدرن و همچنین انواع کتابخانه فعالیت دارند. بیشتر این کارگاه ها به صورت سری کاری و عمده محصولات چوبی مختلفی می سازند اما هستند مراکزی که خرده فروشی و سفارشی سازی هم انجام می دهند. بسیاری از این نجاری‌ها امکان سفارش با طرح و رنگ دلخواه را به شما داده و شما می‌توانید کتابخانه‌ی چوبی مورد علاقه‌ی خود را مطابق نیاز و سلیقه شخصی خود سفارش دهید.

سهروردی، هنگام، دلاوران و خیابان شیراز از دیگر خیابان هایی هستند که به بورس کتابخانه چوبی در تهران و دیگر وسایل چوبی منزل معروف هستند. البته در تمامی مناطقی که اشاره شد علاوه بر کتابخانه محصولات دیگری از جمله انواع درب های چوبی داخلی و ورودی، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، روشویی، قرنیز و دیوارکوب و … عرضه می‌شوند. نکته جالب این است که در مناطقی مثل سایت خاوران یا چهاردانگه قیمت درب چوبی و دیگر محصولات چوبی خانه بسیار مناسب تر از داخل شهر است. پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این مراکز بزنید قطعاً شگفت زده خواهید شد.

انواع کتابخانه

کتابخانه خانگی ساده: با ظاهری ساده و مدرن، با درپوشی که خانه را مرتب نشان می دهد، ویژه کسانی است که به استفاده از چوب و صرفه‌جویی در فضا اهمیت می‌دهند.
_ کتابخانه یا قفسه دیواری: محیط مناسبی برای شرکت، محل کار و اتاق شما ایجاد و فضای کمی را اشغال می‌کند.
_ کتابخانه چوبی ایستاده: کتابخانه‌های چوبی ایستاده گزینه‌های مناسبی برای علاقه‌مندان به سبک کلاسیک و وینتج محسوب می‌شوند. این کتابخانه‌ها در مدل‌های چند قفسه‌ای با رنگ‌ها و متریال‌های متنوعی وجود دارند و معمولا تعداد زیادی کتاب در خود جای می‌دهند.

کتابخانه  فانتزی: کتابخانه‌های فانتری، به دلیل قیمت‌های بصرفه و تقاضای بالا، از گزینه‌های مطرح در بورس کتابخانه چوبی درنظر گرفته می‌شوند. کتابخانه‌ی فانتزی علاوه بر کاربردی بودن، ظاهر جذابی دارد که تغییر قابل‌توجهی در دکوراسیون اتاق شما ایجاد می کند و بسیار مناسب برای اتاق کودکان و نوجوانان است.
_کتابخانه‌های mdf: این جنس از کتابخانه‌ها در اندازه و شکل‌های متنوع و دلخواه شما تولید شده و طیف وسیعی از رنگ‌ها را پوشش می‌دهند. از مزایای کتابخانه‌های ام‌دی‌اف، ظاهر زیبا و مشابه کتابخانه‌های چوبی، و در عین حال، قیمت بصرفه است.

برای ساخت کتابخانه معمولاً از چه متریالی استفاده می‌کنند؟

معمولاً بیشتر کتابخانه‌ها از جنس mdf (ام‌دی‌اف) ملامینه ساخته می شوند البته در گذشته از نئوپان یا لترون هم در تولید اینگونه محصولات استفاده میشد. نئوپان نوعی ورقه روکش‌دار چوبی است که از ذرات و براده‌های چوب به هم چسبیده با رزین ساخته می‌شود اما با تولید ورق ام دی اف به دلیل تراکم و کیفیت کمتر کم کم نئوپان جای خودش را به ورق‌های ام دی اف درجه 1 با روکش های متنوع داد به طوری که امروزه کمتر فروشگاهی را می‌بینید که از نئوپان برای ساخت محصولات چوبی استفاده کنند خصوصاً اگر به مناطقی مراجعه نمایید که به بورس کتابخانه چوبی در تهران شناخته می شوند.

البته در حال حاضر از انواع چوب و ام دی اف خام هم برای ساخت دکوراسیون منزل استفاده می کنند که کیفیت بسیار بالایی دارند و هزینه آنها نسبت به ام دی اف روکشی بالاتر است چون احتیاج به رنگ آمیزی دارند و قیمت رنگ و اجرت آن نسبتاً بالاست. ناگفته نماند این متریال در ساخت انواع دکوراسیون چوبی لوکس از جمله کابینت نئوکلاسیک هم کاربرد زیادی دارد و قابلیت سفارشی سازی رنگی و مدل بالایی دارد.

توجه به رنگ بندی کتابخانه

همانطور که می‌دانید انتخاب رنگ کتابخانه از اهمیت بالایی برخوردار است. رنگ‌ها در طولانی مدت تاثیر زیادی بر افکار و احساسات ما می‌گذارند مثلاً رنگ‌های سرد و خنثی باعث کاهش استرس و آرامش روانی می‌شوند و این موضوع به ایجاد تمرکز و مطالعه باکیفیت تر شما کمک زیادی خواهد کرد. در کنار این رنگ‌ها رنگ چوب طبیعی هم یکی از بهترین گزینه‌ها برای دکوراسیون چوبی منزل از جمله مبلمان و کتابخانه است. اگر گذرتان به بورس کتابخانه چوبی در تهران خورد مشاهده خواهید کرد که دقیقاً مثل کابینت رنگ چوب ، کتابخانه‌ی خود رنگ به روکش چوبی بسیار پرطرفدار و جذاب است و از جانب خیلی از طراحان و معماران حرفه ای توصیه می‌شود.

خرید ارزانتر در مرکز فروش کتابخانه چوبی در تهران

فاکتورهای زیادی در قیمت کتابخانه‌های چوبی تاثیرگذارند از جمله جنس، ابعاد، نوع یراق آلات و رنگ. اما باید این نکته را بدانید که کتابخانه هایی که طراحی ساده ای دارند و به صورت قفسه قفسه ای با ورق ام دی اف روکشی ساخته می شوند ارزانترین نوع کتابخانه هستند. کارهایی که با روکش چوب طبیعی و رنگ پلی اورتان ساخته می شوند در جایگاه بعدی قرار می گیرند و در نهایت گران قیمت‌ترین کتابخانه‌ها بیشتر به سبک کلاسیک و تمام چوب عرضه می شوند که در بورس کتابخانه چوبی در تهران تمامی این مدل ها را مشاهده خواهید کرد.

منبع : librarystore

تاریخ انتشار : 1400/11/18

لطفا با ستاره دادن از ما حمایت کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *