مرکز فروش درب چوبی در تهران

مرکز فروش درب چوبی در تهران کجاست؟

اگر در جستجوی مرکز فروش درب چوبی در تهران هستید، قطعاً به دنبال درب ورودی یا داخلی باکیفیت و قیمت مناسب برای آپارتمان خود هستید. خرید درب‌های چوبی از مراکز فروش و بورس آن مزایای بسیاری را به همراه دارد که مهم‌ترین آن‌ها دسترسی به تنوع بسیار زیاد مدل‌های مختلف درب و همچنین صرفه جویی در هزینه‌ها می‌باشد. البته این موارد تنها مزایای خرید از مراکز فروش اصلی نیست و در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که مرکز فروش درب چوبی در تهران کجاست؟ لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

مرکز فروش درب چوبی در تهران
مرکز فروش درب چوبی در تهران

مزایای خرید از مرکز فروش درب چوبی در تهران

  • قیمت پایین و کیفیت بالا
  • تنوع زیاد در طرح و مدل درب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب
  • استفاده از متریال با کیفیت و داشتن اعتبار بیشتر

نکته‌ای که باید حتماً به آن توجه کنید این است که قطعاً تولیدکنندگان معتبر با برند‌های مختلف در مرکز فروش درب چوبی در تهران حضور دارند و شما با یک نگاه اجمالی و مراجعه به فروشگاه‌های مختلف به آسانی می‌توانید مدل و سبک دربی که مد نظر دارید را انتخاب کنید. 

  • برند‌های مطرح و تولیدکنندگان اصلی درب را در مرکز فروش درب چوبی در تهران پیدا کنید.
  • جدیدترین درب‌های چوبی در مراکز فروش درب تهران قابل دسترس هستند. (مانند درب فریم لس)

لیست قیمت درب اتاقی

  • قابلیت سفارشی سازی رنگ و ابعاد
  • تولید با بهترین متریال و کیفیت
  • سبک مدرن و کلاسیک

مرکز فروش درب چوبی در تهران کجاست؟

درب چوبی یکی از محصولات چوبی به شمار می‌رود، که مشتریان بسیاری دارد. امروزه وجود انواع مختلف درب‌های چوبی با تنوع بسیار زیاد آن‌ها باعث شده است، تا مراکز فروش درب چوبی در تهران وجود داشته باشد. و مشتریان درب‌های چوبی برای خرید به مرکز و بازار درب چوبی مراجعه کنند. قیمت درب تمام چوب بسیار متغیر است و به شدت به نوع چوب درختانی که برای ساخت این نوع درب‌ها استفاده می‌شود، بستگی دارد.

  • نوع چوبی که برای ساخت درب انتخاب می‌شود تاثیر مستقیمی در قیمت درب دارد.
  • تنوع زیادی که در انواع مدل‌های درب‌های چوبی وجود دارد ناشی از تنوع چوب‌های مصرفی است.

مهم‌ترین عاملی که در ساخت درب‌های چوبی حائز اهمیت است، وجود تنوعی است که در طرح و رنگ چوب‌های موجود در طبیعت دیده می‌شود. در مجموع به صورت گسترده مرکز فروش درب چوبی در تهران وجود ندارد، اما در مناطقی از تهران که در ادامه معرفی خواهیم کرد تجمع فروشگاه‌های فعال در این زمینه بیشتر است.

  • بورس گسترده و متمرکز برای فروش درب های چوبی در تهران وجود ندارد اما بطور پراکنده نمایشگاه های زیادی در نقاط مختلف شهر فعالیت دارند.

از کجا درب چوبی بخریم؟

برای خرید و سفارش انواع درب چوبی می‌توانید به نمایشگاه‌های عرضه کننده درب ساختمانی مراجعه کنید و یا به کارگاه‌های نجاری بروید و درب مورد نظر خودتان را سفارش دهید تا ساخته شود. در روش اول سرعت انجام کار بیشتر خواهد شد و هزینه تمام شده شما کاهش می‌یابد اما قدرت انتخاب کمتری خواهید داشت. اما در صورت سفارش درب به نجاری انتخاب ابعاد، رنگ و طرح درب با شما خواهد بود. البته در این حالت سرعت انجام کار به جهت زمان بر بودن پروسه ساخت و رنگ آمیزی بیشتر از حالت اول می‌باشد.

اگر قصد دارید تعداد زیادی درب خریداری کنید پیشنهاد ما خرید و سفارش مستقیم از کارخانه است. اما اگر تعداد زیادی درب احتیاج ندارید، مراجعه به نمایشگاه و فروشگاه‌های سطح شهر برای شما بهتر و کم دردسر تر خواهد بود. 

  • سفارش ساخت به نجاری (زمان اجرایی بیشتر)
  • خرید درب آماده از نمایشگاه (سرعت عمل بیشتر)

لیست 6 مرکز فروش درب چوبی در تهران

  1. تهران محدوده پل چوبی
  2. خیابان آیت الله کاشانی
  3. تعدادی از کارگاه‌های چهاردانگه اسلامشهر
  4. ناحیه صنعتی احمد آباد مستوفی
  5. کارگاه‌های صنایع چوب جاجرود
  6. سایت چوب فروشان خاوران

مزایای خرید از مرکز فروش درب چوبی در تهران

زمانی که شما درب چوبی مورد نیاز خود را از مراکز خریدی که چندین مغازه را شامل می‌شود، خریداری می‌نمایید مزیت‌هایی برای شما خواهد داشت. این مزیت‌ها عبارتند از:

  1. مقایسه قیمتی بین چند فروشگاه
  2. تنوع درب‌های چوبی از نظر قیمت و نوع چوب
  3. اعتماد بیشتر و همچنین سفارش آسان تر
  4. قیمت‌ها تا حدی بر اساس نرخ اتحادیه تعیین می‌شوند.

به شما توصیه می‌شود، اگر قصد خرید درب چوبی دارید، حتماً از جایی خریداری نمایید، که از آن اطمینان دارید. به دلیل تنوع بسیاری که در انواع چوب‌های موجود وجود دارد، خیلی از آن‌ها را شما از روی ظاهر تشخیص نخواهید داد. پس اگر از مراکز و فروشندگان معتبر، خریداری نمایید به دلیل تعدد در تعداد فروشگاه‌ها و امکان مقایسه درب چوبی می‌توانید بهترین خرید را با بهترین کیفیت داشته باشید.

معایب خرید از مرکز فروش درب چوبی در تهران

در برابر مزایایی که برای خرید درب چوبی از بورس آن وجود دارد، معایبی هم در این بین وجود دارد. از جمله‌ی این معایب، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. گیج شدن در انتخاب به دلیل تنوع بالا
  2. صرف شدن زمان زیاد برای انتخاب و جستجو
  3. وجود امکان سوء استفاده در صورت نداشتن آگاهی لازم
  4. قیمت بالاتر به دلیل واسطه بودن و هزینه اجاره نمایشگاه 

معرفی انواع درب چوبی

درب‌های چوبی براساس معیارهای مختلفی تقسیم‌بندی می‎شوند. برای مثال از نظر تعداد قاب وسط درب می‎توان آنها را به شکل زیر طبقه بندی کرد:  

  • بدون قاب و فلت (مانند درب‌های پرسی ساده)
  • تک قاب
  • دو قاب
  • سه قاب یا بیشتر

از نظر تعداد لنگه درب‌های چوبی به دوسته تک لنگه و دو لنگه و از نظر جهت باز شدن، به صورت زیر تقسیم‌بندی می‌شوند :

  • بازشو به سمت خارج. نصب لولا و درب به‌گونه‌ایی است که درب با دست راست به سمت خارج باز خواهد شد.
  • بازشو به سمت داخل که دقیقا برعکس  نوع اول هستند.
  • درب ریلی اتاق که بر روی یک ریل حرکت کرده و باز و بسته می‌شود.

قیمت انواع درب در بازار درب چوبی تهران

کاملاً مشخص است، خرید هر محصولی از بورس آن بر اساس تجربه ثابت کرده است، که قیمت مناسب‌تری نسب به تک فروشان پراکنده در شهر دارد. پس شما می‌توانید با مراجعه به مرکز فروش درب چوبی در تهران، محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت بالا خریداری نمایید.

به یاد داشته باشید مهم‌ترین عامل تعیین کننده قیمت درب‌های چوبی نوع چوب و کیفیت قفل و دستگیره و لولای آنهاست. بنابر این با توجه به تنوع زیاد مواد اولیه و تفاوت زیادی که در کیفیت اجرا در بین تولیدکنندگان مختلف وجود دارد، مقایسه چند تولیدکننده با یکدیگر در شرایط غیر یکسان خیلی منطقی نخواهد بود.

خرید آنلاین درب چوبی

امروزه با پیشرفت روز افزون خرید اینترنتی، خرید کالا برای عموم مردم بسیار راحت‌تر و بی‌دردسر تر از قبل شده است. بسیاری از افراد هستند که ترجیح می‌دهند به جای مراجعه حضوری و تلف کردن زمان خود، سفارشات خود را از مراکز خرید درب چوبی به صورت آنلاین خرید نماید. اما هنوز هم افرادی وجود دارند، که قبل از لمس کردن محصول مورد نظر نمی‌توانند اقدام به خرید کالا نمایند.

اگر به درب‌های خاص و لوکس علاقه دارید و دوست دارید طراحی درب ورودی منزل شما با درب‌های معمولی تفاوت داشته باشد درب‌هایی انتخاب کنید که بازشوی متفاوتی دارند. در مورد درب‌های ریلی که به صورت کشویی باز و بسته می‌شوند به صورت مختصر توضیح دادیم. نوع دیگری از درب‌های خاص که با استفاده از لولای مخصوص که به زمین وصل می‌شود و حوله پاشنه درب باز و بسته می‌شود درب لولا Pivot است و انتخاب آن باعث اجاد جلوه‌ای خاص در قسمت ورودی ساختمان شما می‌شود.

کلام آخر

در این مقاله با توجه به اینکه در تهران مرکز خرید اختصاصی برای خرید درب چوبی وجود ندارد، به معرفی بورس‌های کوچک فروش درب چوبی اشاره نمودیم، تا شاید بتوانیم در این راستا به شما کمکی کرده باشیم. علاوه بر این موضوع عوامل مهم دیگری که به آن پرداخته شد، مزایا و معایب خرید از مر اکز خرید فروش درب چوبی به همراه قیمت آن از دیگر مواردی است، که می‌تواند مهم به شمار بیاید و به شما در راستای خرید خود کمک شایانی نماید.

با توجه به مزایا و معایبی که برای خرید درب چوبی در بالا برای شما ارائه شد، به شما توصیه می‌کنیم حتی الامکان از مراکزی خرید نمایید تا با خیالی راحت و آسوده انتخابی درست انجام داده باشید. زیرا همان‌طور که مطرح شد، خرید از مرکز خرید فروش درب چوبی مزایای بیشتری نسبت به معایب آن دارد. اگر قصد خرید درب چوبی دارید، به شما توصیه می‌کنیم که به مراکز خریدی که در بالا به آن‌ها اشاره شد مراجعه نمایید و با مقایسه انواع درب‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

مرکز فروش درب چوبی در شرق تهران – مرکز فروش درب چوبی در غرب تهران – مرکز فروش درب چوبی در جنوب تهران – مرکز فروش درب چوبی در شمال تهران

منبع : marketwatch تاریخ بروزرسانی : 1402/07/10

امتیاز شما به این مقاله 4.5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا